Általános szerelési feltételek

Érvényes:  2019.01.01-től

1. Érvényesség

Jelen általános szerelési feltételei minden olyan szervizszolgáltatásra és szerelési munkára (csomagszerződés keretén belüli munkákra is) vonatkoznak, amelyeket a Prosystem munkatársai és/vagy alvállalkozói az ügyfél megrendelése alapján elvégeznek.

2. Megnevezések

  • Prosystem: a Prosystem Service Kft., a Prosystem Print Kft.;
  • Szerelési munka:mindennemű beüzemelés, gépfelújítás, gépköltöztetés, rakodás, gépszállítás, szerelés, javítás, hibaelhárítás, karbantartás és kezelőszemélyzet oktatása, valamint egyéb szerviztevékenység, amelyet a Prosystem munkatársai az ügyfél megrendelésére végeznek;
  • Írásbeliség:az ügyfél és a Prosystem közötti kommunikáció esetén az e-mail, a fax vagy a levél; levél esetén az írásban megtett nyilatkozatot érvényesen közölni csak személyes átadás útján, ill. futárpostai kézbesítéssel, vagy postai kézbesítéssel ajánlott-tértivevényes küldemény formájában lehet, amely esetben a közlés időpontja az átvételi elismervényen a futárpostai kézbesítőíven, ill. a tértivevényen megjelölt időpont (postai közlés esetén a nyilatkozat akkor is közöltnek tekintendő, ha azt a címzett ténylegesen azért nem vette át, mert a felek közötti kommunikációban megjelölt címére címzett levelet a posta „nem kereste”, „nem vette át”, „átvételt megtagadta”, „elköltözött” illetve „ismeretlen” jelzéssel küldi vissza úgy, hogy a címe megváltozását a fél valamennyi másik féllel előzetesen írásban nem közölte);
  • Díjszabás:utazási és munkadíjak, amelyek a prosystem.huhonlapon megtalálhatóak érvényes utazási és munkadíjakat. (Prosystem fenntartja magának a jogot, hogy a Díjszabást megváltoztassa, amellyel kapcsolatban az ügyfél tudomásul veszi, hogy Prosystem nem felel azért, ha az ügyfél a szerelési munka megrendelése előtt az érvényes Díjszabást nem ismerte meg);
  • Megrendelés:a szerelési munka megrendelése, amely esetén ügyfél elfogadja a jelen általános szerelési feltételeket, valamint a Díjszabást;
  • Számlafizetés:Prosystem fenntartja a jogot, hogy a számlák összegeit beszámítással érvényesítse az ügyfél és Prosystem között esetlegesen fennálló más jogviszonyból származó elszámolás esetén is;
  • Jog:a jelen általános szerelési feltételek alapján megrendelt szerelési munkákra a magyar jog rendelkezései irányadók;
  • Bíróság:a jelen általános szerelési feltételek alapján megrendelt szerelési munkák tekintetében a Prosystem Print Kft. mindenkori székhelye szerinti bíróság hatáskörtől függő kizárólagos illetékessége irányadó;

3. Megállapodás

Az egyedi szerviz munka iránti igényt az ügyfél írásban rendelheti meg. Prosystem írásban tájékoztatja ügyfelet a szerviz munka megkezdésének időpontjáról. Az ügyfél a korábban megrendelt munkát a Prosystem munkatársának a kiszálláskor, a szerviz munka megkezdése előtt a munkalapon leigazolja, amelyet követően a Prosystem munkatársa az előre meghatározott időpontban megkezdi a szerviz munkát. Az ügyfél legfeljebb 24 órával a korábbi megrendelésére adott ajánlatban szereplő időpont előtt vonhatja vissza díjmentesen megrendelését írásban. Amennyiben ügyfél a meghatározott időpont előtt, 24 órán belül visszamondja megrendelését, úgy Prosystem egy egyszeri 10.000.- Ft + ÁFA sztornírozási díjat számláz ki ügyfél felé, amelyet ügyfél köteles kiegyenlíteni.

Az ügyfél által megrendelt szerelési munkát és az ahhoz szükséges alkatrészeket Prosystem a mindenkor érvényes utazási és munkadíjak, valamint árlista, illetve árajánlat alapján számlázza le az ügyfél részére.

A szerelési munka megkezdésétől annak befejezéséig Ügyfél köteles a szerelési munkával érintett gépet és segédberendezéseit munkaterületként, a szerelő egyeztetett megérkezésének időpontjában, a szerelőnek átadni. Ezen kívül köteles a szerelési munkához és a tesztüzemhez szükséges kellékeket, körülményeket (ide értve, de nem kizárólagosan az áramot, vizet, sűrített levegőt, tesztanyagot, a géphez tartozó gépkönyvet és szerelőink mobil kommunikációs csatornáinak, mint telefon, szélessávú internet használatát) helyszínen biztosítani, és egy fő gépkezelő, valamint intézkedésre, ill. aláírásra jogosult személy jelenlétéről gondoskodni.

4. Hibajelentések

Prosystem vevőszolgálata munkanapokon hétfőtől csütörtökig 8:00 – 16:30 óráig, pénteken 8:00 – 14:00 óráig fogadja az ügyfelek hibabejelentéseit és alkatész megrendeléseit. Prosystem elérhetőségei a www.prosystem.huhonlapon megtalálhatóak.

5. Hiba megállapítás

A hibabejelentést és a szerelési munka megrendelését követően a Prosystem szerelői a hibabejelentésben írt helyszínen megállapítják a hibát, és megkezdik annak kijavítását. Amennyiben a hiba nem állapítható meg, vagy nem javítható, vagy azonnal nem javítható, vagy a hiba javítását félbe kell szakítani (ide értve de nem kizárólagosan, ha alkatrész szükséges, ügyfél által vállalt feltételek nem állnak fenn, stb.), úgy Prosystem a Díjszabás szerint kiszállási költséget és az addig felmerült javítási költséget számlázza, amelyet az ügyfél köteles kiegyenlíteni.

6. Alkatrészrendelés

Az alkatrészt minden esetben az ügyfél rendeli meg Prosystemtől a mindenkor érvényes árlista alapján. Az alkatrészek a megrendelésre adott árajánlat alapján kerülnek értékesítésre, amely árajánlat tartalmazza a szállítási határidőt is. Az alkatrészek szállítási (ide érte az ügyfél által külön kért gyorsfutár) költségét az ügyfél viseli.

Garanciális alkatrészek cseréje esetén, amennyiben a hibás alkatrészt gyártó cég a garanciális cserét visszaigazolta, a hibás alkatrészt ügyfél köteles Prosystem részére a visszaigazolást követő 1 héten belül visszajuttatni azzal, hogy amennyiben ez az ügyfél hibájából elmarad, úgy Prosystemet felelősség nem terheli.

7. Szerelők szállás költsége

Ügyfél kifejezetten elfogadja, hogy amennyiben a szerelési munka az utazási idővel együtt meghaladja a 8 órát, avagy több napot vesz igénybe, úgy Prosystem külön kérésére ügyfél köteles saját költségén a Prosystem szerelőinek minimum három csillagos szállodában történő elhelyezéssel szállást és étkezést biztosítani, valamint amennyiben a szállás és hibabejelentésben írt helyszín közötti távolság meghaladja a 10 km-t, úgy a Díjszabás szerinti utazási díjat Prosystem részére számla ellenében megfizetni.

8. Számlareklamáció

Az elvégzett munka vagy leszállított alkatrész után kiállított számla kizárólag a fizetési határidő dátumáig reklamálható meg. A számlareklamációt kizárólag írásban tudjuk elfogadni.

9. Tűz és munkavédelmi szabályok

Ügyfél a munkalapon a megrendelés aláírásával azt is igazolja, hogy a hibabejelentésben írt helyszínen a berendezések munkakörnyezetében a tűz- és munkavédelmi szabályokat ügyfél betartja, a használt anyagok és kellékek rendelkeznek biztonsági adatlappal, továbbá hogy gépjavítás esetében az elektromos gépleválasztásról az ügyfél gondoskodik.