Kedves Ügyfeleink és Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a COVID-19 járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel szervizmunkatársaink kizárólag halaszthatatlan javítási munkákra és előzetes egyeztetés alapján mennek helyszínre.

Az alkatrészellátás egyelőre zavartalan, a szállítási határidőt tekintve azonban előfordulhatnak csúszások.

Gépszállítások és gépbeüzemelések tekintetében az egyes projektekre nézve külön egyeztetünk ügyfeleinkkel.

Irodánkban bevezettük  a home-office munkarendet, azonban 1-2 munkatárs mindig lesz az irodában, így az áruátadás zavartalan.

Munkatársaink és a hozzánk érkező partnerek egészségének megőrzése érdekében az irodaházat fokozottabban fertőtlenítjük, valamint az áruátvétel a földszinti bejárati ajtónál történik.

A járvány ideje alatt más vendégeket nem fogadunk.

A fenti közlemény további tájékoztatásig van érvényben, mert ezt a kormány mindenkori szabályai felülírhatják.

Köszönjük megértésüket.

Prosystem csoport