Kedves Ügyfeleink és Partnereink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a COVID-19 járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel szervizmunkatársaink kizárólag halaszthatatlan javítási munkákra és előzetes egyeztetés alapján mennek helyszínre.
Az alkatrészellátás egyelőre zavartalan, a szállítási határidőt tekintve azonban előfordulhatnak csúszások.
Gépszállítások és gépbeüzemelések tekintetében az egyes projektekre nézve külön egyeztetünk ügyfeleinkkel.
Irodánkban bevezettük a home-office munkarendet, azonban 1-2 munkatárs mindig lesz az irodában, így az áruátadás zavartalan.
Munkatársaink és a hozzánk érkező partnerek egészségének megőrzése érdekében az irodaházat fokozottabban fertőtlenítjük, valamint az áruátvétel a földszinti bejárati ajtónál történik.
A járvány ideje alatt más vendégeket nem fogadunk.
A fenti közlemény további tájékoztatásig van érvényben, mert ezt a kormány mindenkori szabályai felülírhatják.
Köszönjük megértésüket.
Prosystem csoport